یزدفردا: رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: قانون در همه فعالیت‌ها باید فصل‌الخطاب باشد لذا از همه ارگانها و ادارات استان درخواست داریم تا مانع اجرای رای کمیسیون های این شورا نشده و قانون در همه اقدامات در نظر گرفته شود.

به گزارش یزدفردا: عزیزالله سیفی، روز چهارشنبه در یکصد و نودمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد افزود: همه اقدامات و فعالیت هایی که منجر به صدور رای در کمیسیون های این شورا می شود با حضور نمایندگان محیط زیست ،دادگستری و دیگر ارگانهای مرتبط و با بررسی و پیرو درخواست ها و مراجعات مکرر مردمی است.

وی ادامه داد: اخیرا مشاهده شده در چند مورد رای های صادر شده توسط کمیسیون بند ۲۰ با دخالت بخش های دیگر ملغی شده که به نظر می رسد روند قانونی رعایت نشده و اعتراض برخی از اعضای شورا و حتی نمایندگان ارگانهای مرتبط را در بر داشته و تقاضا داریم در این زمینه تجدید نظر صورت گیرد.

رییس شورای اسلامی شهر یزد افزود: قانون باید سرلوحه کار همه باشد و اگر تصمیم قانونی بود باید دیگر ارگانها همکاری داشته باشند و لذا در چند مورد اخیر اگر اقدامی غیر قانونی توسط برخی انجام شده باید اصلاح شده و رای کمیسیون های شورا که قانونی صادر شده نباید شکسته شود.

سیفی در بخش دیگری از سخنان خود پیروزی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی را تبریک گفت و اظهار داشت:با همت جوانان ایران این پیروزی بزرگ را شاهد هستیم که به جامعه ورزش و مردم خوب کشورمان تبریک می گوییم و این افتخار آفرینی را مباهات می دانیم.

وی افزود: همچنین ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک می گوییم، ارتش وظیفه پاسداری از کشور را بر عهده دارد و نه تنها در بخش مرزی بلکه در صحنه های مختلف همچون بحران هایی مثل سیل و زلزله نیز به کمک مردم آمده و افتخارات بزرگی را برای کشور داشته است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا